fredag 13 maj 2011

men vad sjutton..?

Ja, blogger har legat nere hela dagen och när det väl fungerade igen så såg jag att alla inläggen jag skrev igår inte kom med. Konstigt.
Jag som skrev ett skitlångt inlägg... jag hoppas det kommer senare eller nåt.

Igår kväll så var jag på kyrkis och sen gick vi hem till Nergs och kollade lite på eurovision. Varken Sebbe eller Nergs förstod varför jag  och Sandra var så fruktansvärt exalterade. haha. Vi skrek till och med till när Sverige kom upp som sista landet. Gud alltså.

Idag är jag barnvakt, jag har precis tagit hand om 6 barn till middagen och nu kollar de på en film. Det var sjukt jobbigt och jag kommer somna gott inatt.
Innan idag så gick jag och Sandra på stan en runda, sen åkte vi ner till Ouchy och åt lite lunch. Jag köpte två fina klänningar på rean. Likadana men olika färger. ASCOOLA! Tänkte dra på mig den ena imorgon då det är fest för hela slanten. WOHOOOOOO!

Jag skriver kanske mer senare, om jag inte hinner somna först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar