fredag 1 juli 2011

the secret of being a bore is to tell everything.

Jag sitter i världens jobbigaste situation just nu. Vilken? Jag har inga pengar kvar på min telefon och man kan ladda telefonen i biljettautomaten på tågstationen. Det innebär att jag måste åka ner till i alla fall Flon. och sen upp igen. Bara för att ladda mobilen. Jag vet inte om jag orkar med det där egentligen... Men jag måste ju.

Ska till stranden idag. Det äger.

Vi var ute igår, en asfin kväll med inte lite folk ute. Festivalen är ju igång och den var riktigt bra, sen gick vi till Buzz och dansade lite tills vi kände att vi borde dra oss hemåt.
Jag mådde verkligen askasst när jag vaknade men efter att jag åt ett par mackor så mådde jag betydligt bättre. WOOP WOOP. Trodde nästan att jag druckit lite för mycket igår eller nåt. Sånt gör ju inte jag! hehe
Alltså, min humor blir bara sämre och sämre. Jag måste fan skärpa mig nu. Men det är inte lätt när man själv tycker att man är så jäkla rolig. haha.

Jaja, off we go to FLON.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar