onsdag 6 juli 2011

There are several good protections against temptations, but the surest is cowardice.

Hejhej!
Jag har haft så sjukt fullt upp de senaste dagarna att jag inte har hunnit med att sitta ner typ. Men på ett bra sätt. Jag älskar det! Jag älskar Schweiz!
Nu sitter jag på rummet med väskorna packade, ikväll ska vi ut och käka på great och sen kanske en runda till Montreux Jazz. Men jag ska sova tidigt eftersom jag ska upp tidigt till mitt flyg.

Avskedsfesten var igår eftersom många är lediga idag och det var riktigt kul! Vi började med lite vin i en park, sen gick vi till Etoile Blanche (någon som är förvånad?) och sen Great Escape och sist Buzz såklart. Trots att det bara var tisdag så var det riktigt mycket folk ute. Nice. Jag dansade och sjöng med mina kära vänner och ja, det känns lite jobbigt att åka så här tidigt!

Men men, nu ska jag köpa lite multigrain chips. Ska få med mig de i handbagaget tänkte jag. Så sjukt gott!
Nu ses vi snart Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar