tisdag 31 augusti 2010

händelserik dag

Idag har jag varit fullt sysselsatt från morgon till kväll, och hade först tid att skriva någonting nu. Jag följde Solene till skolan och pluggade lite inför högskoleprovet (!). Sen hängde jag lite tvätt och såklart utnyttjade jag det fina vädret och solade lite.
När Julien kom hem för lunch ordnade jag den och sen åkte jag upp till staden för att träffa Fionnghuala (jag kan nästan stava hennes namn utan att kolla upp det nu) för en lunch. Det var förövrigt den dyraste lunchen jag någonsin ätit men mat är alltid dyrt i Schweiz.
Sen hämtade jag Solene från skolan och ja, jag har varit barnvakt ikväll och bland annat sett "Stuart Little 2" på franska, men det är en fin film. Börjar känna mig som en riktig hemmafru nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar