måndag 23 augusti 2010

Nu börjar allt komma igång och min första riktiga arbetsdag är nästan klar. Det är lite svalare idag vilket är underbart. Jag har målat med vattenfärg och strukit kläder. Det har gått fort och jag tänkte hinna med lite serier.

En sak som är illa är att de knappt äter kött. Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag saknar skinka på mackan eller pasta med något annat än tomatsås. Jag var till och med tvungen att köpa en påse baconchips för att jag saknade kött så mycket, då är det illa! Min nyttighet har också stigit i höjden eftersom de knappt har något onyttigt hemma och maten ute är svindyr. Ingen mysig fika på caféer som Fenix här inte, det har man inte råd med. Kanske någon ynka gång i så fall, men det får väl också en att uppskatta det man har hemma. Cheeseburgare på McDonalds kostar runt 20 svenska kronor, det är inte okej. haha, detta är verkligen dagens problem!

Just nu knaprar jag på en nektarin som den nya, nyttiga Sarah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar