torsdag 12 maj 2011

dance with me, make me sway

Jag måste sluta säga att jag har fina dagar, men att inte säga det vore ju att ljuga.
Jag gjorde några halvvettiga saker imorse och sen drog jag mig in till staden för en fika innan min franska. Vi mötte ett gäng svenskar på Starbucks faktiskt, kändes sjukt skumt eftersom man ändå inte brukar höra SÅ många svenskar här. men de var allt trevliga. De var studenter och jag kan ärligt talat inte längta mer (jag hatar att uttrycket I can't wait inte existerar på svenska!!) tills jag kommer tillbaka hit som student!

Jag fick tillbaka en recension som jag hade skrivit om Eat Pray Love, mycket väl godkänt. GÖTT. Vill ni att jag ska lägga upp den så att ni får läsa?
Regnigt har det varit idag också, fy sjutton vad tråkigt.

Nu ska jag jobba llite som vanligt och sen ska jag bege mig till kyrkis.
Till middag ikväll så ska jag göra en lätt wok. Asgod. Det är dock svårt att ha med grönsaker som båda barnen gillar eftersom det inte är mycket som båda tycker om, haha.
Jag tycker förresten inte om att jag tog med mig en operatörslåst mobil till swissan, för jag hade velat använda den. Men nu får den vara med mitt svenska nummer istället. Dock blir jag lite ledsen ändå. Men men, det är inte direkt värt att göra någonting nu tycker jag.

Se där, jag lovade ju ett långt inlägg idag. Så där fick ni det.
Nu tänkte jag pyssla med lite saker inför min systers födelsedag. mihihih. Jag får bara hoppas att det kommer fram med posten i tid. Men men.

Nu började det åska, jag antar att sveriges åskoväder från igår kommer hit nu. WIHO!
och jag som tänkte cykla till kyrkis... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar