måndag 2 maj 2011

We know what happens to people who stay in the middle of the road. They get run over.

TJABBA!

HUR ÄR LÄGET?
Jag är fortfarande lite sliten faktiskt.
Nu ska jag strax iväg och handla en runda på coop förstår ni. Jag är sjukt sugen på sallad. Är inte det konstigt? Nej, men jag mådde rätt dåligt en period i förra veckan. Jag trodde först att det var på grund av allt kött som jag åt. Jag brukar ju inte äta så mycket kött i Schweiz förstååååru. Men nä, det var nog mitt vaccin, haha.

Jag är lite flummig idag, mitt finger gör ont och ja. Jag har diverse olika blåmärken och rivsår ifrån i lördags. och om man räknar in händelsen förra året när jag sabbade mitt ansikte så har jag kommit fram till slutsatsen: Det är inte bra att dyka ut igenom dörrar, det gör med största sannolikhet ont...

Vad händer mer då? Skola idag, för första gången på två veckor, jag känner redan nu att min franska inte riktigt är som den var innan men men, det lossnar nog snart igen.

PUSS PÅ ER ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar