måndag 16 maj 2011

lördagens bravader

Ja, inte fanns det någon tid att blogga i lördags. Det var full rulle hela dagen. Jag vaknade dock inte förrän 10,30 typ. SÅ slutkörd blev jag av ungarna.
I alla fall, vi gick på bio. Ja, vi = Sarah + fyra ungar. Det var inte helt omöjligt faktiskt. Vi såg Rio i 3D och den var faktiskt riktigt rolig på vissa ställen.
Efter det så sprang jag iväg till dansfestivalen och mötte upp Joanna och Sofia. Vi dansade Zouk och Afrikansk dans. Den afrikanska dansen var jag så otroligt taggad på så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Och sen kommer det in tre afrikaner med varsin trumma och satt och trummade hela passet igenom. Det var även en afrikan som ledde det. Så jäkla roligt! Dock har jag fortfarande träningsvärk i muskler jag knappt visste fanns...

ANYWAY, sen åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning innan man begav sig hem till Aletta. Där kikade vi på Eurovision och stämningen var på topp.
Sen drog jag och ett par av tjejerna på en annan förfest och där tvingade jag värden att sätta på tvn så att vi kunde se röstningen, dock på ljudlöst men ändå.
Som vi jublade när Sverige hamnade uppe i toppen, jag var så sjukt glad! De flesta andra på förfesten var ju schweizare men det gick bra ändå.


Sen dansade vi hela natten och in på morgonkvisten. HÄRLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar