torsdag 26 maj 2011

jag har en rätt bra anledning egentligen...

Nu är klockan redan halv fem. Förlåt för att jag inte uppdaterar er om vad som händer i mitt liv. Jag har haft lektion och innan dess så chillade jag bara. Jag var bara inne i stan en runda och typ kollade läget, men jag hittade ingenting fint. Varför är det så att man aldrig hittar någonting som man letar efter? Jag hittar massor av andra saker och jag var tvungen att säga till mig själv flera gånger, högt: "SARAH, NEJ!" Som man gör med hunden ni vet.
Men men.
Igår fyllde ju min syster år, och jag gav henne en resa ner till mig. Så hon kommer i slutet av juni ett par dagar och chillar med mig. Det är under den veckan som jag enbart är i Schweiz för att mata katten typ. Kommer bli askalas.
Ikväll är det chill på kyrkis, och chokladprovning. Det ser vi framemot. MUMSMUMS.

Imorgon tänkte jag köra en grej, varje timme vid samma klockslag så tar jag en bild på vad jag gör. Så får ni följa en HEL dag. Häftigt va?! Jag får väl göra något fint inlägg ändå eftersom jag inte kan lägga upp dessa bilder förrän på lördag. WOHO.

(fy vad jag använde chill, chillar, chillade mycket i det här inlägget, men det är ett rätt så festligt ord)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar