onsdag 4 maj 2011

You can make this the end. Or you can make it the beginning.

Hej alla mysiga människor där ute.
Idag skulle det bli strålande sol, men den har inte tittat fram än. Tråkigt är väl det.
Jag drog på mig en jäkla förkylning i Sverige och jag hoppas att den snart försvinner! Jag är sjukt sugen på att träna ju. I nästa vecka så tänkte jag köra lite träning varje dag, efter ett schema som jag hittat i en tidning. Tänkte att det blir ett skönt startskott så att jag kommer igång igen. Jag tänker verkligen inte träna så mycket efter det men en vecka då och då. Ingen alkohol, bara bra mat och träning. Skitkul ju. WIHO.

Igår var mysigt och jag hittade faktsikt en buss som tog mig ända hem. Skitglad blir jag av det också. Jag hatar att gå ifrån tågstationen på kvällen, inte för att det är läskigt utan för att det tar tid och är tråkigt. haha.
Men när jag vaknade imorse vill jag bara dö...
En sak som vi diskuterade igår och som naglade sig fast i mitt huvud var vilka slags personer som vi dras till. Jag dras till komplicerade långdistansförhållanden. YEAH. Funderar lite på om det verkligen kan sluta lyckligt.
MENMEN, nu ska vi inte deppa utan göra något. Jag vet bara inte vad än... tss. Koka ägg kanske, det är jag ju rätt bra på.

PUSS

1 kommentar:

  1. De mååååååste funka! <3 De gör de! De kommer de! Jag vet de... jag hoppas de... jag tror de... hmmmmm

    SvaraRadera