tisdag 10 maj 2011

take it, take it all, take all that I have

Fin dag idag.
Förmiddagen var solig och den spenderades liggandes vid en pool i Lutry. Mys hos Annie såklart. Vid tolv kom jag tillbaka hem och åt lunch. Sedan hade solen gått i moln så jag kollade på filmen Burlesque, ni vet den med Christina Aguilera och Cher? Jag älskade den. Jag är svag för sådana filmer, trots att de är hopplöst klyschiga.

Sen hämtade jag barnen och begav mig till dansen med flickan. Jag tog en lite powernap (ja, min dag har ju varit såååå jobbig) och sen kom jag hem. Nu ska jag in till stan för Tequila-Tisdag med tjejerna, mycket fint namn på det men såklart dricker vi inte tequila varje tisdag. Kände att jag behövde förtydliga det. haha. Iste blir det nog för mig dock, jag är alkoholfri under veckorna från och med nu.
Förlåt för att jag har varit lite off, det har varit mycket saker som hänt under mitt liv nu och jag är lite mer förvirrad än vanligt. Jo, det är faktiskt möjligt...

Bisous!

1 kommentar:

  1. Fining, fining, imrogon kommer jag flygandes (faktikst sant!) och då blir det prata, mysa, prata, mysa och på något vänster kommer det nog bli rätsida på livet! Kommer bli en grym sommar! <3

    SvaraRadera