måndag 23 maj 2011

drygt en och en halv månad kvar

hejhejhej!
Nu är det måndag igen, tiden går så fort när man har roligt.
Igår var det ju strålande väder som ni såg på bilderna men sen så slog det över skitsnabbt och det började spöregna. Då springer vi såklart och ja, när vi ska springa under tak för att skydda oss så halkar jag såklart. PANG BOOM, rakt på höftben och armbåge. Det kändes som in i helvete, men med tanke på att det var några som såg detta och att Sandra stod precis mitt framför mig så kunde jag inte annat än att asgarva. Jag själv hade dött av skratt om jag hade sett någon göra en sådan vurpa. haha.
Sen när jag kom hem så somnade jag jättetidigt. Lade mig i sängen redan vid 22 liksom. Dock sov jag lite oroligt med mardrömmar så jag blev inte helt utvilad ändå. Tråkigt.

Idag fick jag ett av mina städryck (städ-ryck, inte stä-dryck höhö) och jag kom fram till att jag är en person som älskar att organisera och städa, men jag hatar att hålla det städat. Förstår ni? Storröjningar som denna är en av mina favoirter och nu är mitt rum fint igen. Dock veet jag inte vart jag ska göra av alla grejer när jag väl åker. Har ju samlat på mig massor av konstiga saker. haha.

Nu ska jag göra läxan och sedan käka lite lunch är tanken. MUMS.

Skrivbord innan städningen.
De senaste dagarna så fick jag använda datorn i sängen
och sen ställa den på min stol när det var dags att sova. haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar