torsdag 19 maj 2011

If you ever want something badly, let it go. If it comes back to you, then it's yours forever.

Jag har inte varit på topp de senaste dagarna, men det är på bättringsvägen nu.
Imorse var jag så trött, hängig och trött på livet att jag inte ens ville gå till franskan, men efter att halva dagen gått så gjorde jag det ändå. Jag börjar ju inte förrän 14. Så det blir bättre.
Ikväll är det kyrkis som gäller, i alla fall för en stund. Det är alltid lika mysigt. Sen får vi se vart kvällen för mig.

Snart har veckan gått, jäklar vad snabbt det går. Jag vill inte, nu får tiden ge sig. Den springer ju ifrån mig. Jag vill inte åka härifrån! Förlåt för att jag tjatar om det hela tiden, men ni kan inte förstå hur kär jag är i denna staden!

jaja, Ha en mysig kväll alla mina fina vänner som läser detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar