fredag 20 maj 2011

If all you're concerned about is winning, you'll never stop worrying about losing.

ÅH VILKEN SKILLNAD DET ÄR PÅ MITT HUMÖR IDAG!
Jag är lite trött idag, men det blir väl så när man kommer hem sent om kvällarna, höhö.
Nej, men denna dagen har varit bra.
Jag träffade bland annat Sandra i staden och sen tog jag en kaffe på staden. Mysigt värre.
Nu är jag barnvakt i ett par timmar ikväll, sen tänkte jag bege mig in mot staden.
Jag är askalasmegasuperdupersugen på att se den nya Pirates-filmen, men vi får se när jag gör det. Rätt snart hoppas jag.

Jaja, jag slänger med en fin låt till er alla. Detta hade kunnat vara soundtracket till mitt liv just nu, och för en gångs skull har texten absolut ingenting med det att göra. Men låten är så fruktansvärt härlig och absolut rätt för chill på stranden och middag liksom. Love it.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar