söndag 1 maj 2011

TILLBAKA

Hej mina finisar.
Jag ser på statistiken att många av er har varit här och hälsat på trots att jag inte har uppdaterat på en hel vecka. Jag har ju då flängt rundor hemma i skåne och det där är ju riktigt nice.

Det har varit en helt underbar vecka och jag har träffat massvis med folk som jag har längtar lite efter och igår kväll besökte jag till och med sölvesborg. Det slutade med ett stukat långfinger och det var inte det lättaste att bära alla väskor med det. Lite problematiskt att skriva också men JAJA, fina minnen är det i alla fall.
Lite sorgligt var det dock att tänka att detta var sista gången jag flög hit till schweiz igen, i alla fall den närmaste tiden. Men jag kommer ju komma tillbaka. woho!

aja, nu ska jag packa upp mina kläder och sen gå ut i solen. Jag gillar schweiz ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar