fredag 27 maj 2011

HIGH FIVE!

Tror ni inte att jag glömde bort hela den där fotogrejen? Och ärligt talat så har jag inte gjort SÅ roliga saker idag.
Jag har kollat massvis med Grey's, nu är jag alldeles strax ikapp och sen åkte jag in en runda till staden. Kollade på lite skor och sånt när ett ställ med helt normala långklänningar uppenbarade sig. Ibland undrar jag hur schweizare tänker. Ni vet den vanliga svarta långklänningen från H&M som kom förra sommaren, detta var precis samma modell (men inte från H&M) och de sålde ut dem för 100 kronor styck. Jag köpte två fina, en senapsgul och en orange, de kommer bli sjukt fina till sommaren när man blivit lite brunare. Och när de var så billiga kunde jag inte hejda mig. Sen var jag tvungen att åka hem innan jag köpte någonting mer, hah.

När jag kom tillbaka tog jag en powernap. På en timme. När jag vaknade så undrade jag vart jag var och fick någon konstig uppenbarelse om att det var morgon. Det var ju dock helt fel, tack gode Gud liksom.

Ikväll så är det movie time. Vi ska kolla på Pirates och jag LÄNGTAR! Dock inte i 3D, jag hatar 3D men det visste ni nog redan.
okej, nu ska jag hämta ungarna.
On y va.
Bisou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar