fredag 17 december 2010

Chamonix!

Förlåt att jag har varit rätt frånvarande under veckan men jag har gjort så otroligt mycket saker. Just nu så tar jag en paus mellan strykning och städning (fick ett ryck om att jag skulle städa mitt rum). Alla julklapparna är nu inslagna och skitsnygga och väskan och skidorna står vid bilen. Varför? Jag ska till Chamonix i helgen. Vi åker så fort barnen är tillbaka från skolan. Jag vet inte riktigt hur okej jag tycker att det är än och vi har hoppats hela dagen på att det ska snöa tillräckligt mycket för att vi ska bli hemma. men men, nu när vi väl ska iväg så ser jag väl framemot det. När vi kommer hem på söndag så ska jag träffa resterande tjejer en sista gång innan jul och sedan på måndag ska kommer jag hem! Såååå, detta blir de sista posarbilderna innan jul.
PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar