söndag 12 december 2010

LONDON IN MY HEART!

ååååååååååh. London var så sjukt underbart att jag inte har ord för det, jag ville verkligen inte åka därifrån! Vi bodde ju hos Fionnghuala som bodde i en studentkorridor i en byggnad med 5 våningar där alla var studenter. Vi lärde känna massor av nytt folk och nya vänner. Jag ska verkligen tillbaka dit inom en snar framtid!
Jag köpte massvis med saker, men mestadels julklappar.
2 jackor/kappor
Ett par bruna boots
Två koftor
Två olika jumpsuits
och ett par mysiga och snygga toppar och klänningar.
Halsduk
Sjal
Handskar
Snygga underkläder

Ja, allt helt enkelt. Om jag orkar så ska jag fota lite av sakerna. men just nu så är jag supertrött och de närmaste dagarna kommer jag nog ha fullt sjå med att slå in julklappar.
Lite roliga historier från London kommer också senare kanske.
Tack till Fionnghuala, Monika, Julia, Annie och alla londonbor (som ändå inte förstår detta).

Det var en toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar