onsdag 1 december 2010

snökaos

Det har snöat HELA dagen. Det är helt sjukt, men samtidigt underbart. Jag älskar snö och jag kan riktigt känna hur julen kryper sig närmare inpå. Just nu så är ungarna ute och leker i snön, kul för dem. Förhoppningsvis så är de helt slut när de väl kommer in så att de blir lätta att hantera. Egentligen så skulle jag mysa idag, men nu vet jag inte hur det blir med det eftersom ingenting går som det borde göra. Jag blir ju helt ledsen.
Flygplatsen i Geneve är stängd, men den skulle tydligen öppna imorgon och det skulle inte snöa lika mycket nu längre. Skönt det, eftersom min familj kommer i helgen. Om de inte kommer så blir jag sååååååå ledsen. Jäkla flygplan.

ajaaaaaa, vad mer händer? Jag har slagit in de första julklapparna, har ett nytt projekt i år där jag gör de riktigt fina. Jag har brunt papper som grund och massor med stickers och saker att klistra på, olika snören etc. Så alla kommer förhoppningsvis vara kanonsnygga. Ska visa lite mer efter att jag varit i London, okej? Om vi ens kommer dit nu.
Om jag ens kommer hem till jul.
Jäkla snökaos.

Fick precis reda på att de ställt in skolan imorgon, helveteeeeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar