söndag 19 december 2010

Chamonix!

En mysig helg i Chamonix är nu till ända. Fredagen spenderades med att äta en trerättersmiddag och sedan lägga barnen och stanna i rummet för att läsa. Tack vare att jag gick med på att vakta en babymonitor så tjänade jag in lite extra kosing, för det var ju SÅ jobbigt. Lördagen med en STOR frukostbuffé och sedan skidåkning. Jag gick ner till poolen på eftermiddagen där jag till min förtjusning hittade en motionscykel. Jag var tvungen att testa och det slutade med träningsverk idag. Skidor, Spinning och Simning är en härlig kombination...
Senare mat med barnen och jag däckade när de skulle sova, vid ungefär 22 efter en egenkomponerad godnattsaga (stolt).
Söndagen spenderades med att titta på Deja Vu, dubbad till franska. mysigt.
Aja, imorgon kommer jag hem i alla fall. fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar