torsdag 16 december 2010

sista torsdagen jag jobbar för detta året

Jajamen, sista torsdagen avklarad nu.
Det går bra förövrigt, allting är som det brukar. Förutom att föräldrarna skriker lite mycket på barnen och att de då väljer att komma till mig istället för päronen. Det är ju lite tråkigt för dem, men men jag gör ju inget fel i alla fall.
Om tio min så hämtar Sandra mig här utanför så ska vi iväg till svenska kyrkans julbord. mihiiiiiiiiiii

Imorgon kväll så åker jag en runda till Chamonix och kommer hem på söndag eftermiddag. Då ska jag träffa i alla fall Gabbi, eftersom hon har mage att åka hem till Sverige sen och STANNA DÄR. Det är lite tråkigt. Sen på måndag så kommer jag till Sverigeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. höhö

Aja, märks det hur mitt humör är idag eller? Det är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar