fredag 24 juni 2011

bara för att ni ska ha någonting att läsa när jag flyttar...

1. Är du kär? - njae
2. Har du snusat? - jo 
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? - förträngda minnen
4. Har du legat i sängen brevid en kille? - Ja
5. Har du blivit dumpad? - Jodå
6. Har du blivit slagen allvarligt? - inte slagen, men ramlat på konstiga ställen och sätt
7. Tar du droger? - Choklad?

9. Har du pussat en tjej? - Ja
10. Hatar du någon? - alltså, jag är lite dålig på att hata
11. Älskar du någon? - Självklart
12. Har några av dina vänner svikit dig? - Inte hårt och svårt
13. Har du djur? - Troooooooya!
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? Jajamen, ska ju spendera en och halv vecka brevid en tjej.
15. Hatar du dig själv? - Jag hatar när jag inte tänker innan jag handlar, vilket sker alldeles för ofta.
16. Gillar du orange? - mums

17. Har du cyklat in i ett träd? - Inte än
18. Har du nån sjukdom? - tror inte det
19. Har du skämt ut dig för den du gillar? - Inte på ett jobbigt sätt.

20. Har du en gris? - nä
21. Har du en plattång? - nope
22. Har du en bror? - Inte en enda
23. Har du sjukt bra humor? - bästa

24. Är du brunett? - Jag vill säga ja, men folk i Schweiz tycker att jag är blond...
25. Gillar du att stå i duschen i flera timmar? - njae, timmar är väl att överdriva
26. Tycker du om hästar? - Ja, men sjukt läskiga!
27. Har du en hund? - jajajajajajja
28. Har du skilda föräldrar? - nej
29. Har du gått på simskola? - JA
30. Har du sagt bög till en kille? - neh, men sluta vara så gay har jag ju lyckats med.
31. Har du sagt fitta till en tjej? - Nej.
32. Har du fuskat? - det är bara fusk om man blir påkommen...
33. Har du en TV på ditt rum? - Nej, blev rädd när jag såg The Ring första gången och sen blev det aldrig av.
34. Har du lunar? - den sidan är väl nerlagd? Nu måste jag kolla bara för det. den finns inte.
35. Har du MSN? - Oh yeah.
36. Har du en syster? - Ja en helt underbar en.
37. Har du bruna ögon? - bruna stänk
38. Gillar du att fota? - är rätt dålig på det men jag älskar att kolla på dem efteråt!
39. Har du sett dig själv brinna? - bara håret, det luktade inte gott.
40. Hjälper du dina vänner? - Oftast, har haft lite mycket i huvudet den senaste veckan bara.
41. Gillar du tacos? - MUMS
42. Tycker du att du är söt? - Njae, alltså. Söt är ju inte ett ord jag skulle använda.
43. Har du dansat? - jajamen
44. Har du spelat fotboll? - Neh
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Jamen, varför inte?
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - timmar är ju att överdriva
47. Har du ätit sniglar? - inte än
48. Äger du en locktång? - Ja, men inte i Schweiz.
49. Gillar du att tugga tuggummi? - Jo, har börjat med det nu.

50. Borstar du tänderna? - Ja

51. Gillar du kläder? - ? JA
52. Hatar du falska vänner? - Det finns ingenting som heter falska vänner.
53. Gillar du räkna matte? - Ja, jag gillar att räkna, men jag gillar inte att få betyg i det.
54. Älskar du någon nu? - Jamen självklart!
55: Har du gråtit inför en vän? - Har sjukt nära till att visa känslor så jag har nog gråtit inför hela min gymnasieskola...
56. Kan du sjunga? - Ja, det tycker jag.
57. Har du sett nån dö? - usch nej.
58. Säger du vad du vill? - Säga vad jag vill och säga vad jag tänker är inte samma sak. Jag säger vad jag vill säga, men såklart får man tänka på konsekvenserna först.

59. Är du stor? - Jag låter mycket?
60. Vad är ditt hela namn? - Sarah Mikaela Bengtsson

61. Kan du tala spanska? - inte än!
62. Är du kortare än 1.60? - NAJE
63. Älskar du sommaren? - JA

64. Älskar du vintern? - JA

65. Har du mer än 6 par skor? - Jag har slängt 6 par skor för att de inte får plats i resväskan, kvar har jag nog 10 par.
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - Nej, har inte riktigt fastnat för det.
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Jadå.
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - mjuka byxor ja, men inte mjukisbyxor.
69. Gillar du att städa? - Ja, men inte att hålla det städat.
70. Gillar du att sova länge? - Njae
71. Har du vart med om en olycka? - MASSVIS
72. Är du förvirrad? - Folk säger det...
73. Har du mer än 6 par byxor? - jo.
74. Har du förlorat en vän? - Ja, men inte på det tragiska sättet.
75. Gillar du att shoppa? - För mycket.
76. Har du varit i Paris? - NEJ JAG VET, SKÄMS SARAH.
77. Gillar du spindlar? - gör någon det?

78. Klarar du dig själv? - Jodå
79. Har du lagat mat? - haha, ja.
80. Är du klantig? - Måste jag ens svara på den här frågan? borde räkna mina ärr någon gång.

81. Har du foppatoffler? - naj men typ.
82. Har du mer än 20 låtar på din data? - Ja.
83. Sminkar du dig innan skolan? - Vilken skola?
84. Har du träffat en kändis? - Ja
85. Har du mer än 7 par nagelack? - Nä, ger bort dem nu.
86. Har du busringt? - Nej :(
87. Har du skällt på din syster? - Ja, syskonkärlek :)
88. Har du en vän som skiter i dig? - Det finns inga vänner som skiter i en.
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - JA
90. Sover du med något gosedjur? - Nä, men massvis med kuddar.
91. Har du åkt någonstans utan att du får? - Ja...
92. Vill du bara bort ibland? - Just nu vill jag hem...
93. Har du tältat? - jadå
94. Har du brännt dig? - Yeees

95. Har du lekt med levande ljus? - Ja, mihihih
96. Har du lekt anden i glaset? - Nej, vågar inte det.
97. Skäms du ibland? - När jag borde.
98. Bor du i skåne? - Home sweet skåne.
99. Gillar du hip hop/rap musik? - Jag gillar allt. WIHO
100. Är du på sista frågan nu? - ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar