måndag 13 juni 2011

We have so much time and so little to do. Strike that, reverse it.

Måndag idag, igen. Men vad är det för speciellt med denna dagen? Jo, det är röd dag. Varför? Det hade till och med jag glömt bort. Kommer ni ihåg att bara för ett par år sedan så bytte annandag pingst och Sveriges nationaldag betydelse? Det hade jag inte en tanke på, men så är det. Här firar de annandag pingst idag. Och det kan man väl leva med.
Jag har ett avsnitt kvar att Grey, sen har jag tittat igenom alla och jag tänkte faktiskt göra det rätt snart.
Jag vaknade för typ en timme sedan och det var skönt att få sova ut.

Jag tänkte baka kanelbullar med barnen idag, men upptäckte att vi har alldeles för lite mjöl kvar och alla affärerna har stängt. Tråkigt ju.
Kanske sockerkaka istället? nääää, vi får se.

Jag återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar