fredag 10 juni 2011

IT'S FRIDAY I'M IN LOVE

Solen har kommit tillbaka till mig! Underbart, som jag har väntat. Det har ju bara regnat och regnat de senaste dagarna! BUHU.
Jaja, solen är tillbaka i alla fall och jag älskar det.

Kände att jag skulle skriva en liten uppdatering till er i alla fall.
Jag ska inte ut ikväll, delvis för att jag är barnvakt och delvis för att jag ska gå all-in imorgon. Det är så det ska vara.

Jag har läst ut tegelstenen nu, en väldigt bra bok rekommenderad av Anya. Gillas skarpt. this is all av Aidan Chambers.
Jag vet att jag ser lite modebloggare ut när jag leker med fethet (underbart ord) och sånt, men jag kan inte låta bli. Jag kan heller inte låta bli att se ett avsnitt till av Grey. Det är precis vad jag tänker göra nu.

Jag vill också hälsa till alla glada studenter som springer rundor idag. Om jag hade varit hemma så hade jag flugit rundor som ett skållat troll mellan mottagningarna så min kväll blir betydligt lugnare här i Schweiz. MUMS. Men ni vet i alla fall att jag hade varit där om jag hade haft möjligheten!

Jag lider av lite pengaproblem just nu dock, jag kommer inte få tillbaka de pengar som jag blir av med. Det suger lite, eller ja, MYCKET. Men, jag klarar mig. Pengar är väl ändå en värdslig sak. Värre saker hade kunnat hända, men det är fortfarande sjukt surt.

Puss på er alla. Nu ska jag gosa med katten. Som hade försvunnit in i min bäddade säng. Gulle då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar