fredag 17 juni 2011

I guess I will be one of those people who left, and never really got back

Fredaaaaaaaaaaaaag!
Kärlek alltså.
Avslutar denna veckan med en nykter utgång idag och Lyon imorgon. Helt okej ändå.
Sen är det bara en endaste liten jobbevecka kvar och sedan är jag ledig. Och jag kommer ha nästan två veckor i Lausanne och bara glida rundor. ÄLSKAR'T!

Jag är på tusen ggr bättre humör idag. Tacka gudarna för det. Eller ja, mina kompisar gör nog det. Jag är en hemsk människa när jag är tjurig.
Idag är det lite molntäcke. Men fortfarande varmt. Vad innebär det?
Jo: långklänning och en shoppingtur i staden.

Planerar mitt liv försöker jag göra också. Jag älskar det faktum att jag kommer hem en dag innan Kristianstaddagarna börjar, för vad innebär det? Jo: det är då sommaren sätter igång. Det rullar ju snabbt med beachhandboll och hela högen efter det. Underbart!

Men nu ska jag njuta i Lausanne lite till.
LÖTS ÖF LÖÖÖÖVV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar