torsdag 16 juni 2011

don't even get me started on my bada-boom-boom

Jag har haft en så jävla kalasbra dag idag. Allt förutom slutet.
Jag skulle egentligen gå till kyrkis idag men jag mådde asdåligt, så jag stannade hemma. Det har i princip släppt nu, och jag har ingen aning om vad det var.

Jag har börjat fundera på hur sjutton jag ska få ner alla mina saker i mina väskor när jag ska hem. Tack gode Gud att min kära syster kommer och hjälper mig med en väska drygt en vecka innan jag ska sticka. Det behövs verkligen. Jag funderar även på vad som ska slängas och vad jag ska ge bort till mina vänner här. Några skor har ju verkligen gjort sitt denna säsongen bland annat. Ja, fy sjutton vad jobbigt det kommer bli.

Soooooooolen har kommit tillbaka och det gör mig så glad. Det enda jag behöver just nu är lite vänskap. Det är ju inte så att jag inte får det men jag får ju vänta tills imorgon. buhuuuuuuu :(

Idag sa jag mitt första hejdå. Till min vän som åker till Grekland i nästa vecka. Honom hinner jag inte träffa igen innan jag sticker, sorgligt men sant.

Jaja, nu ska jag ta igen förlorad sömn så att jag kan vara pigg och kry imorgon istället. Alrighty.
Puss och Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar