tisdag 7 juni 2011

Life is a great big canvas, and you should throw all the paint on it you can

Tidag, tisdag, tisdag.
Dagarna här går så snabbt nu, tiden flyger iväg.
Ibland måste jag bara pausa mig själv och tänka, lugna ner dig nu så att du inte springer iväg för långt.

Men allting är så sjukt bra just nu. Jag kan inte hjälpa att jag blir lite carried away.


Det finns folk som säger till mig: "Sarah, this is the time of your life, enjoy it." Jag vet inte om jag håller med eller inte. Jag är livrädd för att hamna i samma mönster när jag kommer tillbaka till Sverige. Det känns som om jag precis har vaknat efter att ha sovit i typ hela mitt liv och det finns så otroligt mycket mer som jag vill göra innan the time of my life är förbi. Den perioden kommer inte sluta bara för att jag lämnar Schweiz! Det är jag bombsäker på. Men det har absolut varit en underbar början.

Nu ska jag strax iväg och träna lite bodypump med Sandra. Jag är sjukt taggad. Väntar bara på att städerskan ska komma så att jag kan gå.
Ikväll så har jag planer med tre olika personer/gäng. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Men jag antar att det blir lite pingis ändå. haha. Annars får vi se vad jag blir sugen på lite framemot kvällningen.
För träningen så önskar jag att jag hade remixerna som de spelade i lördags. Kända dj:s spelade ju och de mixade ihop två låtar ASBRA typ hela tiden. Underbart!
jaja, nu ska jag springa iväg.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar