måndag 20 juni 2011

jag har en lyckokatt i famnen. den spinner lyckotråd.

Nu vid lunchtid så bestämde jag mig för att laga någonting speciellt. Jag har typ tröttnat på att äta samma sak till lunch varje dag. Så jag läste på baksidan av en förpackning och improviserade lite. Det ska tydligen bli en gryta av något slag, men vi får se. Det ska koka i 8 minuter till och just nu ser det lite skumt ut... hmm...

Slutprov idag. I franska. Dock bara hörförståelse, läs är på torsdag. Jag ska göra ett B2-test. Sjukt nervös är jag. Men det kommer nog gå bra, jag kan ju trots allt allt som behövs. Just nu håller jag på att gå igenom mina anteckningar ute på balkongen i solen, helt okej ändå.
Imorgon ska jag helst bara slappa på stranden, då blir jag glad.

Sista jobbveckan är igång nu, det överlever vi nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar