lördag 18 juni 2011

So baby, raise a glass to mend all the broken hearts of all my wrecked-up friends.

Det blev ingen utgång igår, de ville att jag skulle vara barnvakt. Jag blev allt lite irriterad eftersom jag inte kan träffa mina vänner idag heller men eftersom det ÖSTE ner utanför så kändes det lite lättare.
Det var även min sista barnvaktskväll. Jag är verkligen less på detta jobbet nu, behöver semester. Haha, eller ja. I alla fall göra någonting annat.

Jag har gått lös på rean här i stan. Jag kände att jag förtjänade någon ny klänning. Det är också det sista jag köper innan jag ska tillbaka till Sverige. Måste tänka på väskan nu. Jag har gått runt och velat ha en helt vanlig sommarklänning och jag har hittat den! Så sjukt fin och lätt att man inte kan bli annat än kär. Den var inte dyr alls, mer åt det billiga hållet. Och jag har inte direkt råd att slarva med pengar så ni får lita på mig.

Lite sömnig är jag allt just nu, flickan väckte mig två gånger inatt. Sjukt jobbigt. Men får väl dricka lite kaffe och tagga till.
Ska försöka träffa lite vänner innan jag beger mig till Lyon ikväll. Jag hoppas att vädret blir fint imorgon så att jag kan titta lite rundor. mhiihihhiiihihi. Det regnar massvis, ussch så tråkigt det är. Men det ska tydligen bli bra igen på måndag, jag lever efter det. Vill inte ha regn under mina sista dagar här!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar