fredag 3 juni 2011

Your mind is a garden. Your thoughts are seeds. You can either grow flowers or weeds.

Hello you guys.
Jag älskar det faktum att pojken har fått en ny skiva (NRJ:s senaste) och han säger till mig att hans favoritlåt är Like a G6. Otippat som fanken. Men men.

Snart ska jag spendera hela eftermiddagen på en ridskola. Synd bara att jag inte får någon häst för mig själv. buhu. Tänkte baka lite bullar innan idag också, men det har jag inte tid med. Tråkis.
Jag går typ bara runt och väntar på mina pengar.
Men nu ska jag inte deppa mer, jag har inte lång tid kvar här så nu ska jag göra det bästa utav situationen (= låna pengar av en vän) och leva lite. Jag har varit inne hela onsdagen och torsdagen så nu så ska jag gå ut en liten runda ikväll i alla fall.
Kan inte med mig själv om jag deppar ner mig och sen ångrar mig när jag väl är i Sverige. Så nu ska jag klistra dit ett leende. WOHO.

Imorgon så tror jag allt att det väntar en BBQ, hoppas att vädret inte förstör det. Det ser jag riktigt mycket framemot.
Och JA, vi har haft dåligt väder de senaste dagarna. Är det inte tråkigt? JOOOOO. 
Men det kommer snart igen, det känner jag på mig.

Puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar