onsdag 29 juni 2011

idag är det faktiskt mulet.

jaja, man ska inte klaga. Vädret ska bli bra igen imorgon och då blir det la stranden igen. Fy vad jag älskar mitt liv. Förlåt, jag ska försöka sluta säga så men jag kan inte hjälpa det, de orden kommer upp i mitt huvud hela tiden. ASGÖTT!
Idag gick jag en runda på stan, jag köpte en fin present till mamma och träffade min franska vän (som inte pratar ett ord engelska = asbra franskaövning), han bara skrattade åt mig dock, men tror att mammsi blir glad ändå. Har liiiiiiiiiiite ångest över hur jag ska få hem allt dock, men det löser sig juuuuuuuuuuuuuuuuu. Får bli massvis i handbagage istället. WIHO. Kommer se ut som en jäkla luffare på Kastrup i nästa vecka. mihihihih.

Ikväll ska jag träffa vänner på Etoile Blanche, sen vidare upp mot festivalen en runda (om vädret tillåter såklart).

Alltså, jag har ingenting att klaga över idag... Förutom att det kanske är lite väl varmt? Men det överlever jag!

Bisous

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar