torsdag 9 juni 2011

Sanity calms, but madness is more interesting.

Veckorna flyger iväääääääg, jag blir helt galen. Nu har jag 11 jobbdagar kvar och sen resten semester innan jag åker hem den 7e. Helt okej ändå.
Mina pengar kommer nog in på mitt konto imorgon eller lördag, jag är trött på att vara pank så det blir kanonbra. Har många saker jag vill fixa innan man åker hem.

Dagen idag har varit rätt lugnt, väckte ungarna och fixade i ordning dem till skolan, kollade lite Grey's (har typ bara 6 avsnitt kvar tills jag är i fatt så jag tittar MYCKET just nu) och sen begav jag mig in till stan för en lunch på ett crêperie med en snygging och sedan lektion.

Ikväll är jag ensam med pojken, eller ja, hela natten. Båda föräldrarna är på resa och flickan på skolresa, men det klarar vi nog galant ska ni se. Lite tråkigt bara att jag inte kan komma ut och fira min fina, rara, söta, snälla, underbara Annie som fyller 22 år idag. Jag har försök ringa henne hela dagen men hon har varken svarat eller ringt tillbaka. Fullt upp med firandet antar jag! Men den stora festen är på lördag och då ska vi dansa tills morgonen och de kastar ut oss. WIHO!

Bild på mig och Annie i julas när vi hängde i London

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar