måndag 13 juni 2011

Datum jag ser framemot

14/6 - Imorgon. Varför? Ja, ännu en dag i detta fina landet. Plus att det ska vara sooool och jag ska mysa med Annie och Steffy.
18/6 - Lördag. Då åker jag en runda till Frankrike och kommer hem på söndagen. Mysigt värre.
24/6 MIDSOMMAR I SCHWEIZ. Kommer nog inte äga förra årets midsommar i Sverige, men vi i swissan ska ge det ett försök i alla fall.
26/6 6.00 söndag morgon så åker min värdfamilj till Kroatien. Vad jag gör? Jag håller ställningarna i lägenheten (matar katten).
27/6 Måndag. Spenderar dagen i Geneva och asvlutar med att hämta min syster på flygplatsen.
29/6 Onsdag. Jag och Sandra hyr en bil och beger oss till Annecy i Frankrike. Och samtidigt släpper vi av kära Lovisa på flygplatsen.
1/7 Jobb på Mitchell's som är en restaurang i Champery, kanske blir jobb där under vintersäsongen. On verra. och så börjar Montreux Jazz
2/7 Lördag. Sista utgången i Lausanne på ett tag. Ett lååååååångt tag.
6/7 AVSKEDSGALAJ
7/7 Tillbaka till verkligheten, Kristianstad och Sverige.

Datum jag fasar
8/7 När jag inser att jag är tillbaka i Sverige.

 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag fann din blogg när jag googlade om lausanne. Jag är mycket intresserad av att göra ett utbytesår där och tänkte bara höra vad du tycker om staden? är det ett stort cityområde med många butiker, restauranger etc. ? hur långt är det till Geneve? tacksam för svar :)

    SvaraRadera