tisdag 28 juni 2011

JAG LEVER!

Hej!
Jag lovar att jag lever. Jag lever asbra faktiskt. Jag är bara lite trött.
Hämtade söstra min igår på flygplatsen och tog med henne till Lutry beach där vi hängde fram till sena kvällen.
Sen åkte vi till hotellet och sov. Vi begav oss därifrån tidigt imorse och har myst rundor i Lausanne och vid 2 åkte vi till Lutry igen, där vi har hängt fram tills nu. WOHO.
Nu ska jag gå och äta på Great Escape (ni vet de där asgoda hamburgarna som jag har berättat om?) och sen ska vi tillbaka till Lutry en runda och sen in till stan. Lausanne-festivalen har satt igång ju. WOHO.
Sen åker hon tiiiiiidigt imorgon bitti, så ska inte hålla upp henne för länge ikväll. Jag lovar. (sneaky-face)

Det var bara en liten uppdatering.
PUSS från systrarna Bengtsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar