torsdag 21 april 2011

AJAJ

Nu är klockan sent.
Vad har jag gjort idag? Jo, jobbat lite men mestadels legat på balkongen och sen åkte jag in en snabbis till staden och bland annat hämtade min högtalare.
Sen åkte jag hem en runda och hann koka ett par ägg när Anya ringer och säger åt mig att komma in till stan. Då stoppade jag äggen i kylen och så åt vi ute. Jag åt en god nudelwok. Det var längesedan jag åt så mycket i samma måltid. Det är inte lätt att leva på blomkål och broccoli, men jag är rätt så van nu.
Jag lyckades dock med konststycket att få en av mina visdomständer att växa och ett tag hade jag så ont att jag knappt kunde prata. Jag har en teori om detta också, men jag orkar inte riktigt gå in på det nu, haha. Mina alvedon hjälper inte i alla fall så jag får väl stå ut med smärtan, tänker fråga familjen imorgon om några starkare piller, men fram tills dess så får det vara.

Imorgon har jag sovmorgon, men jag tänker ändå gå upp rätt tidigt och fixa allt som ska fixas så att jag kan ligga i solen lite sen. Men får nog jobba på brännan på ryggen imorgon, just nu så ser jag ut som ett levande yin och yang tecken liksom. hah.

Puss och Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar