fredag 1 april 2011

energiknippe

Fan alltså, jag var i affären idag. Ikväll så ska vi ut och därför köpte jag en redbull också. Men tydligen så lyckades jag spräcka den på hemvägen så halv tio imorse så var jag tvungen att dricka en hel redbull. Och jag som tänkte ta en powernap liksom, glöm det. Tusan också.

Idag så ska jag stryka lite och laga lite mat inför imorgon. Rättare sagt sparrismousse med laxrom och krabbgelé med avocado och grapefrukt. Det blir fina upplägg också så jag lovar att lägga upp recept och bild senare!  Imorgon är det ju middag som gäller och då förbereder jag lite idag redan. Så kan jag vara ute i solen imorgon, under dagen. Har jag nämnt att det ska bli 22 grader förresten? haha, såklart att jag har. Men det tåls att nämnas igen! Jag ska fixa maten och lite sånt så fort jag möjligt nu så jag kan lägga mig i solen här också. Jag älskar sol.

Inget Grey's idag, jag har inte riktigt tid känns det som. haha.
Jag uppdaterar dock lite senare.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar