fredag 15 april 2011

morsning korsning

God morgon,
är du riktigt vaken än?
God morgon,
har du sett nå' glatt i tidningen?
Nej, det var väl längesen.
Är du riktigt vaken än?

Godmorgon allihopa. Har ni sovit gott? Jag har sovit ypperligt. Jag drömde dock en mardröm; att flickan inte blev av med sina löss och typ tio stycken hoppade på mig samtidigt. Gaaaah, det var så sjukt räligt. Idag ska jag göra en marängsviss, tre olika sorters madeleines och en sats financiers. Det kommer nog inte ta så lång tid. När städerskan kommer klockan 13 så tänker jag åka in till staden och leta maskeradkläder för imorgon. Jag älskar maskerad, men inte när jag inte vet vad jag ska vara!
Ikväll ska jag träffa fina Annie bland annat, det var ett tag sedan. Det känns som om jag har legat i ide den senaste veckan eftersom jag knappt har varit ute ur huset sen i söndags. JAJA. 

God morgon,
nu behövs det glada tag.
God morgon,
ta och leta fram ditt bättre jag.
Har du någe' bra förslag?
Nu behövs det glada tag.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar