måndag 4 april 2011

It's not your watch I care about. It's the time you keep.

GOD MORGON GOD MORGON!
HÖR DU SMÅ FÅGLAR SJUNGA GOD MORGON GODMORGON I KÖÖÖÖÖÖR!

Önskar att jag kunde säga att jag vaknade med ett leende på läpparna idag, men det hade tyvärr varit en fruktansvärd lögn. Jag ville INTE stiga ur sängen imorse men jag har ingen riktigt anledning till det. Förutom att jag var trött dårå och det vet jag inte riktigt om det räknas. haha.

Igår var en fin dag, jag var lite för trött för att skriva någonting när jag kom hem men vi åkte ner till Ouchy och chillade i solen ett tag tills det blev lite kyligt. Då åkte jag hem till Annie en sväng och sen in till stan och träffade tjejerna. Vi kollade in katedralen lite snabbt innan den stängde och sen satt vi på ett mysigt café ett tag. Hääääärligt. Nu kommer en bildbomb!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar