onsdag 13 april 2011

Vilken lusing!

Igår luskammade jag hår. Båda barnen hade fått löss. KUL. Kan dock meddela att medlet man använder för att döda lössen luktar Mintu, så nu kommer jag aldrig kunna drick det igen. KUL. En rolig sak var dock att jag var tvungen att kolla mitt hår också. FATTAR NI, MITT HÅR! Fattar ni hur fruktansvärt mycket hår jag har?! Det tog närmare en timme men nu har jag banne mig inte ens världens minsta knuta någonstans i håret. Sarah är tovlös. haha. Jaja, detta var endast en rolig parantes, det roligaste var ändå Mintun, jag trodde att jag skulle spy flera gånger när jag sprayade ungarnas hår. Föräldrarna var helt förskräckta, de hade aldrig sett någonting som detta förut. Konstigt. Jag är inte bebis när det kommer till saker som detta men det var ju faktiskt riktigt räligt! Helt seriöst, Jag dog lite typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar