söndag 17 april 2011

Dreams are always better than reality, but live your reality and you'll find pieces of your dreams there

Alltså, jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta. Men jag antar att mitt liv i Schweiz helt enkelt har blivit för intressant just nu, haha. Nej, men jag har verkligen inte hunnit skriva någonting förrän nu.
okej, nu går vi igenom helgen.

Fredag: Jag lagade middag på kvällen, blev sjukt bra som vanligt och jag har lite bilder faktiskt men de får komma upp senare.Jag orkar inte riktigt leta fram sladden just nu. haha. Efter huvudrätten var serverad så stack jag iväg på äventyr. haha. Nej, men jag mötte upp Ylva, Cecilia och Emma på stan och så stack vi till 13. Tidig kväll hem.

Lördag: Sova sova sova. Hänga lite. Åkte in till stan med Annie och Nergs för att ordna lite saker inför kvällen. Jag snabbade mig hem för att ordna allt och sen kastade jag mig in mot stan för att ta bussen ut till Ylva. Disney-maskerad stod på schemat. Jag var en iskall Cruella De Vil, som dock var väldigt dålig på att inte le... Bilder ifrån det kommer också upp så fort jag har fått dem. Askul hade vi i alla fall. Vi stack ut senare men det blev en tidig kväll ändå.  Tåget hem var dock det värsta någonsin. haha. Jag förstår inte varför alla kollade på konstigt på mig liksom. haha.

Söndag: Vaknade klockan 8 av att katten hoppade på mitt huvud, sen kunde jag inte somna om. Så jag tvättade lite och fixade diskmaskinen. Sen begav jag mig till stranden med en bok. MYSPYS. Nu täntke jag städa men har fastnat på facebook så vi får se vad som händer. aha.

1 kommentar:

  1. Men du måste uppdatera oftare, annars blir vi ju oroliga!

    SvaraRadera