torsdag 7 april 2011

Learning to ignore things is one of the great paths to inner peace

Ännu en dag som jag har varit fullt upptagen istället för att skriva till er. Vad jag har gjort? Packat ner 20 kilo vinterkläder i min stora väska, skrivit uppsats och legat i solen såklart. Det har varit så pass varmt idag så att jag inte ens kunde gå ut i tisha, sjukt va?
Men jag gillar't.
Just nu väntar jag på att barnen ska komma hem med mormorn så att jag kan ta med flickan till dansen och då samtidigt handla (jag struntade i affären idag och låg i solen istället, multi-tasking ftw!)

Imorgon är barnen lediga ifrån skolan, kul kul. Jag tänkte ta med dem till mina vänner i parken eftersom det inte ska bli kyligare här direkt. Och nej, det där lät som om mina vänner är alkisarna på parkbänkarna men det är några andra au pairer som brukar hänga en hel del i parken. Wonderful!

Idag när jag gick ut igenom lägenheten på väg till franskan så kom denna låten i mina lurar. och om min dag hade varit en film så skulle detta absolut varit ett soundtrack, jag menar, kan man bli mer än glad av den?

Ikväll är det kyrkis och jag planerar att cykla dit, jag är duktig.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar