lördag 23 april 2011

Dom pratar om något underbart, jag är där och kan berätta

Nu är det lördag. Jag älskar att jag börjar nästan varje inlägg med vilken dag det är. haha.
Jag var tvungen att vakna ASTIDIGT eftersom posten stängde klockan 11. Jag fick brev tillbaka ifrån bussbolaget och jag behöver bara betala 9 franc istället för de 80 de ville att jag skulle betala. Tack gode Gud. Och nu har jag lovat mig själv ett par nya joggingskor ju, men det får bli när jag kommer tillbaka.
Jag ska strax till Nergs en runda, sen åker hon till Sverige. Tråkis.

Men jag åker ju imorgon, det känns lite konstigt faktiskt. Jag kommer ihåg hur nostalgisk jag kände mig när jag bara hade varit iväg i två månader men nu, fyra månader senare så känns det bara lite skumt. Att alla kan förstå mina svenska kommer känns lite weird. haha.
Och alla ni som läser som jag inte riktigt känner, även om jag vet vilka ni är. Jag kan lova er att jag förmodligen kommer hälsa om jag ser er på stan, jag vet att jag kommer vara glad bara jag ser några ansikten jag känner igen. haha.

ANYWAY. Fan vad bra jag är på att svamla. Jag undrar hur många det är som verkligen läser allt jag skriver. Knasigt.
Jag har varit på Migros och köpt chokladkaniner som jag tänkte ta med mig hem. Samt en ost som jag älskar som kommer ifrån krokarna här. Godast ever, jag lovar att jag kommer köpa med mig ASMYCKET när jag flyttar härifrån och lagra i källaren eller nåt. haha.

Nej, nu får man äta någonting och sen bege sig till Nergs innan hon får spel på mig.

 Svar JA, jag älskar min jeansskjorta. Använder den typ hela tiden.

1 kommentar:

  1. Hääääääärmis! <3
    Så här går de om man köper choklad kaniner och ost....

    osten glömde jag hemma och är kvar i kylskåpet
    Min 50 cm höga choklad hare... anlände till sverige i from av smulor.

    thihi <3

    SvaraRadera