tisdag 19 april 2011

update

Hej mysisar. Dagen börjar lida mot sitt slut nu. Jag hängde på stranden i ca 2,5 timmar innan jag var på tok för uttråkad. Då hade jag ätit lunch, skrivit brev och sovit en smula. Jag är på tok för rastlös för att bara ligga och sola helt själv, det finns inget tråkigare. I så fall får jag liksom vara uppe hela natten för att kunna sova igenom solningen, haha.
Det ska tydligen bli halvbra väder imorgon och om det blir bra så ska jag hänga med Nergs i parken och sola. Annars tar vi väl bara en runda på stan eller något, jag är lite sällskapssjuk just nu i alla fall.

Jag försöker komma på något vettigt att skriva, men är inte så bra på det. Jag dricker kaffe just nu, jag känner att jag är lite edgy och det kanske är energin som tryter. Annars så är det väl helt enkelt den tiden i månaden. Då Sarah överreagerar på allt och även, på riktigt, ibland förtjänar titeln "bitch", men det är sånt man får leva med och mina närmaste vet att de inte ska lägga alltför stor vikt på saker jag kan slänga ur mig. haha.

Men jag trivs rätt bra med livet ändå faktiskt.
Puss på er alla.
Nu kommer jag snart hem en runda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar