lördag 2 april 2011

I can't stop now, I'm having too much fun!

Hej finisar!
Hur har eran dag varit? Min har varit underbar.
Jag lagade först en hel jävla massa mat, haha. Macarons med gåslever bland annat, här är det bara fina grejer! Sen promenerade jag till Ouchy och solade ett bra tag, tills Nergs kom, fashionably late as always (men jag tycker om henne ändå) så myste vi lite och vandrade en runda. Sen gick jag tillbaka till Pully, från Ouchy. Duktigt av mig. Här är det sol och värme, jag har gått runt i bara min jumpsuit (tänk linne och byxor) och ballerinaskor. Det är så jag trivs som bäst!

Jag är dock imponerade över mig själv och att jag har orkat hålla igång hela dagen eftersom jag bara sovit 4 timmar inatt. Igår var en riktig toppenkväll, lite tjurig är jag på mig själv eftersom fan... alltså, jag tappade bort mig mitt i en mening. Jag undrar lite också varför jag skulle vara tjurig på mig själv. haha, knasboll.
Ikväll vill folk ha med mig ut men jag har inte bestämt mig för om jag orkar eller inte än.
Nu ska jag laga lite mer mat. FINT SOM SNUS! hihihih.
Livet är en fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar