fredag 1 april 2011

crea diem, carpe diem

Vilken dag alltså. Nyss fastnade jag i någon måste-sortera-alla-bilder-på-datorn-trans och jäklar vad det tog tid! Men nu så har jag början i alla fall. Jag tänker framkalla massor av bilder som kommer vänta på mig när jag kommer hem om ett par veckor och sen när jag kommer tillbaka så ska jag börja klippa och klistra. Ett Schweiz-album är på G! Jag kan ju såklart inte avsluta det nu eftersom sommaren inte ens har börjat än. Men jag kan börja fylla i månader etc. Det blir nog TOPPEN! Jag måste ha ett litet projekt att fördriva tiden med nu när min franskabok snart är klar (ja, jag renskriver ALLA mina anteckningar med glada färger i en finare bok) Nördigt? Jajamen, men ack så rolig som jag har det!

Ikväll är det utgång som gäller och jag kan som vanligt inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Jag har inte köpt festkläder på hur länge som helst, jag har fastnat i de underbara blommiga sommarklänningarna. Så det finns inte så mycket att välja på, haha.

Jag skar mig två gånger på konservburken med krabba i. Inom loppet av typ 2 minuter och det ville inte sluta blöda. Jag hittade bara barnplåster som jag då gick runt med halva dagen men nu så tog jag av det. Jag vill ju inte dansa loss ikväll med plåster över hela händerna. haha, vilket problem alltså!

Nu tänker jag gå och blöta mitt hår eftersom jag tänkte försöka mig på konststycket att ha nedsläppt hår idag. Lycka till med det liksom, men skam den som ger sig!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar