torsdag 21 april 2011

I was wondering if you had a second. To talk about anything at all.

Torsdag idag, och trots att de sa att det skulle vara molnigt redan igår så skiner solen mer än någonsin. Jag älskar't.

Igår var jag ute på en liten after-work. Jag bara älskar Les arches på kvällarna. Det finns en stor bro som går över festområdet Flon och det är uppbyggt av stora valv. I ett par av valven så ligger det en bar, och varje valv lyser i härliga färger. Dock är det alltid asmycket folk där, men det är ju sånt man får leva med.

Jag är barnlös just nu, och har varit det sen 9 imorse. När de kommer hem? 16.30 imorgon. Jag blir ju helt lycklig. Jag ska strax lägga mig i solen en runda, när solen ligger som bäst i förhållande till balkongen. perfekt liksom.

Igår när jag kom in ifrån stranden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar