fredag 8 april 2011

nä, nu är det för varmt...

Ja, då var det ju den åttonde april och jag ligger fortfarande i bikini på balkongen. Jag är för varm för att röra mig. Man dör ju typ här. Nej, så illa är det inte. Men jag har hängt i parken idag med Julia och Aletta. i bikiniöverdel och shorts. och ändå nästan fått värmeslag. Närmare trettio grader är det. Färg har man väl också fått idag, och det är ju helt okej om jag är KALASBRUN när jag kommer hem om ett par veckor. Jag kan ju faktiskt leva med det. haha.

Ikväll ska man nog hem till Ylva en runda, men det blir en tidigt kväll eftersom jag tänkte hänga i Ouchy typ hela dagen imorgon. Efter det så ska jag på balett och sen blir det Geneva. KULKUL. Fullspäckad helg alltså.
Men det kommer bli så jäkla bra alltså. Och sådant här väder på det.
Jag förstår ifall ni ifrån Sverige slutar läsa min blogg nu, det hade jag också gjort om jag hade varit er. mihihihihih.

Fint alltså. WOHO.
Puss

2 kommentarer:

  1. jag hatar dig..............

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)
    Mer info finns på bloggen.
    MVH Yasmine

    SvaraRadera