lördag 23 april 2011

Sarah hjärtar oplanerade utgångar

Alltså, igår var nog världens flummigaste kväll men så jäkla härlig!
Jag och Nergs gick först till en pub som heter Great Escape och åt asgoda kycklinghamburgare och drack öl.
Sen får vi för oss att spela biljard men de borden var upptagna så vi går ner och sätter oss i Ouchy med en flaska vin istället. Vid 22 känner jag att jag borde dra hem eftersom jag inte ville vara ute så länge men sen...
Vi drar till karaokebaren där vi dricker någon öl och ett par shots till och sjunger såklart. Godbitar som Total eclipse of the heart och It's raining men ekade ur högtalarna. Jag hatar folk som går till karaokebarer och ska sjunga sina långsamma låtar, bara för att de ska visa att de kan sjunga. Jag menar, om jag ska festa så ska jag festa liksom. hhaha. I ALLA FALL, sen tänker vi att vi ska dra inom Punk en runda och då träffar vi lite folk på vägen. Bland annat en kille vars födelsedag det är så vi snodde honom från hans födelsedagsfest och drog med honom till Punk. Där fick vi VIP-band till D!-club, som jag  typ aldrig går till annars eftersom jag inte pallar betala inträde. De spelade rätt konstig musik så vi drog därifrån rätt snart.
Sen drog vi till Darlings av alla ställen, det var ett tag sedan man var där.
Jag fick skjuts hem av en kompis och vi börjar snacka om allt mellan himmel och jord. Evolutionen, Religion och typ Schweiz var några av ämnena på tapeten. haha.
Det slutar med att jag stupar i säng klockan 5 på morgonen.
Galet, men galet bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar