onsdag 6 april 2011

ONSDAG

Onsdagar är alltid fyllda av aktiviteter och jag har inte riktigt tid att skriva nu. Jag ska snart iväg med flickan på dansen och under tiden tänkte jag skriva min franskauppsats och göra läsförståelsen tills imorgon. Jag vill helst inte spendera kvällen med det, vilket i så fall blir nödvändigt.
Igår fick jag ett ryck och 22.00 började jag rensa i min garderob och byrå. Slutade med att alla kläder hamnade på golvet och att jag omorganiserade ALLT! Jag till och med tog bort en av hyllorna i garderoben för att få plats med mina klänningar men nu är jag äntligen nöjd. Jag har dock fortfarande en stor hög liggandes på golvet, det är alla mina kläder för vinter/höst/kall vår. De ska tillbaka till Sverige nu. Jag kommer behöva min feteväska, jag ville undvika att använda den eftersom jag ska ha med mig massor av saker tillbaka i Juli men men...

Jag skriver mer sen!

Ett par fina kaffemuggar som jag fick av Nergs.
Jag samlar på olika eftersom jag sen ska ha det i mitt kök. Superfina.
Jag blev helt glad i hjärtat när hon sa att hon tänkte på mig och köpte dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar