måndag 11 april 2011

two weeks

Ja, igår var det två veckor kvar tills jag kommer hem till Sverige en runda. Sen är det bara två månader kvar tills jag lämnar schweizerlandet för alltid. Jag blir för sjutton deprimerad bara jag tänker på det.

Jaja, igår så mammade jag allihopa på stranden och smörjde in folket som började bli lite brända men av någon konstig anledning så märkte jag inte själv att jag fick färg. Idag är det 30 på axlarna och 15 på resten av kroppen som gäller, jag ska ju bara ligga ute i ungefär en timme innan jag ska bege mig iväg till min franska.

Imorgon ska det, tråkigt nog, regna men lagom till helgen så ska det bli strålande igen. Kan man önska sig någonting mer?

Jag ska på Disney-fest på lördag men jag har ta mig fan ingen som helst inspiration till vad man kan klä ut sig till. Det är ju riktigt svårt... Om någon har förslag så skriv gärna det, jag är sjukt tacksam för all hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar